Mari

Mari Yli-Jaakkola, Ypäjältä

Ketkä ja montako
Minä ja lähes täysi-ikäinen poikani, kolme pumiani, kissa, undulaatit, kanat sekä kukko

Hallitukseen: Yhdistyksen puheenjohtaja kysyi olisinko kiinnostunut hallitustyöskentelystä, ja miksipä ei, kun kyseessä on oma rakas rotu sekä koirille ja omistajille yhteisen mukavan suunnittelu ja järjestäminen.

Pumi: Sattumaa ensimmäinen, mutta nykyään rakkaudesta rotuun.

Pumini ovat rohkeita, reippaita, aina valmiita kaikkeen toimintaan, ilmat eivät niitä hetkauta. Ne ovat minun liikuttajani! Ne ovat sopivan kokoisia, kaksi kaunista ja yksi komea. Ne ovat äärettömän viisaita ja nopeasti oppivia. Ne ovat minun elämäni ilo, valo ja rakkaus.

Pumiyhdistyksessä haluan olla mukana toimijana ja auttaa  mahdollistamaan kivoja tapahtumia ja tapaamisia kaikille pumeille omistajineen.