Ohje jäsensivuille

Sivuston yläreunasta, kohdasta "Jäsensivut", pääset kirjautumaan yhdistyksen jäsenille tarkoitetulle sivulle. Kirjautumalla pääset myös tarkastelemaan ja päivittämään jäsentietojasi.

Käyttäjätunnuksena on Pumit ry:lle ilmoittamasi sähköposti ja ensimmäistä kertaa kirjautuessasi klikkaa kohtaa ”Unohditko tai haluatko luoda salasanan?”. Järjestelmä lähettää sähköpostiisi ohjeet salasanan luomiseksi.

Mikäli et ole ilmoittanut sähköpostiasi tai ilmoittamasi sähköposti on vaihtunut, laita asiasta viestiä osoitteeseen pumit.webmaster(a)gmail.com, niin päivitämme jäsentietosi ja sen jälkeen pääset tilaamaan salasanan.

Huom!
Kahdella jäsenellä ei voi olla sama sähköpostiosoite, koska sähköposti toimii käyttäjätunnuksena.